Nous savons ce que signifie défendre des droits. Nous travaillons avec les gens, pour les gens et dans le respect total de la loi. Contactez-nous pour plus de détails !
Pourquoi vous pouvez faire confiance au cabinet d'avocats Damouli Stefanopoulou Antonopoulou et associés,
Nous valorisons la justice, l'honnêteté et le temps. Le moindre détail sera remarqué — et il peut s'avérer essentiel à votre dossier. Nos collaborateurs sont des avocats plaidants possédant une solide expérience, chacun dans son domaine, principalement en droit civil et administratif.
Civil & AdministratifDroit des AffairesDéfense en Matière d'Assurances
Droit des Affaires
Les affaires nécessitent de solides bases législatives pour bien fonctionner.
Litiges Civils
Nous défendons nos clients, en recherchant une résolution équitable dans un délai imparti.
Défense en Matière d'Assurances
Les questions d'assurance nécessitent d'excellentes connaissances et une grande intuition.
Au sein de notre cabinet d'avocats, nous nous engageons à fournir des services de haut niveau à des tarifs abordables, au service de clients dans tout le pays. Plutôt qu'un traitement impersonnel, nous offrons l'honnêteté et des conditions de collaboration claires. Avec un taux de réussite exceptionnel de 98%, nous travaillons sans relâche et avec méthode pour garantir le résultat victorieux que vous méritez.
“Προ ενός έτους, μη γνωρίζοντας και πολλά από αγοραπωλησίες ακινήτων, απευθυνθήκαμε με τη συζυγό μου στο δικηγορικό γραφείο της κα Δαμουλή για νομική υποστήριξη στην αγορά ενός ακινήτου που μας ενδιέφερε.
Ύστερα από έναν ολόκληρο χρόνο και μετά από μυριάδες αναποδιές και εμπόδια, το να απευθυνθούμε στην κα Δαμουλή, αποδείχτηκε ως η πλέον ορθή κίνηση που είχαμε κάνει μαζί με τη σύζυγο και ως η πλέον καθοριστική που μας οδήγησε στο να έχουμε τα κλειδιά του δικού μας σπιτιού στα χέρια μας.
Είναι πολύ δύσκολο να αποτυπώσει κανείς σε ένα σύντομο σχόλιο το τι εγκάρδια αντιμετώπιση, τι επαγγελματισμό και τι καρτερικότητα έναντι στις δυσκολίες συναντήσαμε από τους ανθρώπους του εν λόγω γραφείου κατά τη διάρκεια του τελευταίου έτους.
Μιας και δεν μπορώ να κρίνω δυσνόητα τεχνικά νομικά ζητήματα, θα πω απλά πως εκ των υστέρων τα αποτελέσματα δεικνύουν ότι κάθε νομική συμβουλή και καθοδήγηση που λάβαμε ήταν απόλυτα ζυγισμένη, με τελικό γνώμονα το μακροπρόθεσμο συμφέρον μας και κυριολεκτικά καθόρισε ευμενώς την εξέλιξη της υπόθεσής μας.
Θα πει κάποιος όμως, πως άρτια νομική υποστήριξη θα βρεθεί και αλλού. Επομένως, εγώ θα σταθώ στο γεγονός πως η πραγματική μαεστρία και επιμονή φάνηκε στην ολική διαχείριση της υπόθεσής μας. Πχ. Στη διαχείριση απαιτήσεων και αιτιάσεων διάφορων εμπλεκομένων, σε διαπραγματεύσεις που απαιτήθηκαν με διάφορές πλευρές, στην παραπομπή και διαμεσολάβηση με άρτια επιλεγμένους συνεργάτες του γραφείου, στην υπερπήδηση του γραφειοκρατικού τέρατος του Ελληνικού Δημοσίου κλπ.
Τέλος, ειδική μνεία πρέπει να δοθεί στη δικηγόρο που ανέλαβε την υπόθεσή μας, την κα Π. Δικαλιώτη. Ότι και να πούμε είναι λίγο… Το ονομά της θα πρέπει να είναι συνώνυμο της μάχιμης δικηγορίας και της «εμμονής στο σκοπό». Εκτιμώ πως ο μόνος λόγος που δεν καταλήξαμε στα δικαστήρια για πολυετείς διαμάχες χωρίς αποτέλεσμα, είναι γιατί η ίδια πολλάκις κατάφερε να υπερνικήσει εμπόδια που θεωρούσαμε σίγουρο ότι θα χρειαζόταν να το κυνηγήσουμε δικαστικά.
Όπως προείπα, είναι δύσκολο να αποτυπώσουμε το μέγεθος της ευγνωμοσύνης μας στο δικηγορικό γραφείο της κα Δαμουλή και ειδικότερα στην κα Δικαλιώτη.
Άψογοι επαγγελματίες, με τεράστια ανθρωπιά.
Τα πέντε αστέρια είναι λίγα, συστήνουμε ανεπιφύλακτα!
Ναπολέων & Κέλλυ”
“Για διάφορους λόγους έχω συνεργαστεί με πολλά γραφεία νομικής εκπροσώπησης. Το γραφείο της κυρίας Δαμουλή και των συνεργατών της, θεωρώ ότι είναι το ποιο κατηρτισμένο σε νομικά θέματα και θα σας το συνιστούσα ανεπιφύλακτα.”
“Συνεργάστηκα με το συγκεκριμένο γραφείο για μια αρκετά πολύπλοκη και μεγάλης διάρκειας υπόθεση αγοραπωλησίας, η αντιμετώπιση τους ήταν πλήρως επαγγελματική και άξια καταρτισμένων γνώσεων, παρείχαν άψογες υπηρεσίες και άμεση ανταπόκριση σε κάθε στάδιο, το προτείνω ανεπιφύλακτα!!”
“Προ ενός έτους, μη γνωρίζοντας και πολλά από αγοραπωλησίες ακινήτων, απευθυνθήκαμε με τη συζυγό μου στο δικηγορικό γραφείο της κα Δαμουλή για νομική υποστήριξη στην αγορά ενός ακινήτου που μας ενδιέφερε.
Ύστερα από έναν ολόκληρο χρόνο και μετά από μυριάδες αναποδιές και εμπόδια, το να απευθυνθούμε στην κα Δαμουλή, αποδείχτηκε ως η πλέον ορθή κίνηση που είχαμε κάνει μαζί με τη σύζυγο και ως η πλέον καθοριστική που μας οδήγησε στο να έχουμε τα κλειδιά του δικού μας σπιτιού στα χέρια μας.
Είναι πολύ δύσκολο να αποτυπώσει κανείς σε ένα σύντομο σχόλιο το τι εγκάρδια αντιμετώπιση, τι επαγγελματισμό και τι καρτερικότητα έναντι στις δυσκολίες συναντήσαμε από τους ανθρώπους του εν λόγω γραφείου κατά τη διάρκεια του τελευταίου έτους.
Μιας και δεν μπορώ να κρίνω δυσνόητα τεχνικά νομικά ζητήματα, θα πω απλά πως εκ των υστέρων τα αποτελέσματα δεικνύουν ότι κάθε νομική συμβουλή και καθοδήγηση που λάβαμε ήταν απόλυτα ζυγισμένη, με τελικό γνώμονα το μακροπρόθεσμο συμφέρον μας και κυριολεκτικά καθόρισε ευμενώς την εξέλιξη της υπόθεσής μας.
Θα πει κάποιος όμως, πως άρτια νομική υποστήριξη θα βρεθεί και αλλού. Επομένως, εγώ θα σταθώ στο γεγονός πως η πραγματική μαεστρία και επιμονή φάνηκε στην ολική διαχείριση της υπόθεσής μας. Πχ. Στη διαχείριση απαιτήσεων και αιτιάσεων διάφορων εμπλεκομένων, σε διαπραγματεύσεις που απαιτήθηκαν με διάφορές πλευρές, στην παραπομπή και διαμεσολάβηση με άρτια επιλεγμένους συνεργάτες του γραφείου, στην υπερπήδηση του γραφειοκρατικού τέρατος του Ελληνικού Δημοσίου κλπ.
Τέλος, ειδική μνεία πρέπει να δοθεί στη δικηγόρο που ανέλαβε την υπόθεσή μας, την κα Π. Δικαλιώτη. Ότι και να πούμε είναι λίγο… Το ονομά της θα πρέπει να είναι συνώνυμο της μάχιμης δικηγορίας και της «εμμονής στο σκοπό». Εκτιμώ πως ο μόνος λόγος που δεν καταλήξαμε στα δικαστήρια για πολυετείς διαμάχες χωρίς αποτέλεσμα, είναι γιατί η ίδια πολλάκις κατάφερε να υπερνικήσει εμπόδια που θεωρούσαμε σίγουρο ότι θα χρειαζόταν να το κυνηγήσουμε δικαστικά.
Όπως προείπα, είναι δύσκολο να αποτυπώσουμε το μέγεθος της ευγνωμοσύνης μας στο δικηγορικό γραφείο της κα Δαμουλή και ειδικότερα στην κα Δικαλιώτη.
Άψογοι επαγγελματίες, με τεράστια ανθρωπιά.
Τα πέντε αστέρια είναι λίγα, συστήνουμε ανεπιφύλακτα!
Ναπολέων & Κέλλυ”